Brev:
Væske - 14 mdr.
23. maj 2009
Alder:
14 mdr.
Væske - 14 mdr.
Hej Helen
Vores søn er ikke den der drikke mest væske i løbet af en dag.
Vores dagplejemor har også lagt mærke til det.
Han får mælk til måltiderne og vand. Mælken glider lidt bedre ned end vandet, men generelt er det en halv kop til måltiderne.
Vi har sat en kop ind med vand på stuebordet så vi kan give ham nogle små slurke løbende.
Er der et trick hvis han drikker for lidt eller er det bare at tilbyde ham hele tiden?
Hilsen Linda